Skip to main content

Juices & Berries

When it comes to drinking I am the type of person who can get a buzz with one drink. I tend to get very "Friendly" and I tend to get a little sexual. So I like to be in a control environment when I do drink more than one drink. Which is my home but I realized that even in a control environment that didn't stop me from being flirtatious and bold.  Contrary to everyone's belief I am very shy and bashful and I am not at all outgoing... Alcohol for some reason gives me a extra boost  of confidence, courage and typically I say what I really feel. That right there gets me in alot of trouble!! lmao

I had fixed myself a delicious snack of strawberries, sugar and a little coconut rum. It was so good Lawd!! I ate it kinda fast which is bad because  it would sneak up on me. I'm having this conversation via text with this guy...now mind you this guy I have been knowing a little while and we would have funny conversations which was cool I like that because it was fun. This time we are chatting and I said say something I shouldn't have said...lol I mean I was joking but I meant it at the same time but I didn't want him to know that..lol

He had ask me if I had more strawberries and I said no but I have something else you can eat lmao....I was tipsy and I was joking (yeah right). That's what gets me in trouble being hot and saying what was on my mind. He was like I'm gonna come over there and I was like no you aint. lol I didn't think he would come and we talk on  the phone and I can hear him in his car and I didn't believe that he was on his way lol..but when I got the call from my gate I knew he was at my place lmao..lol...There I was with hair rollers in my head not looking sexy at all in my head.. I let him in and I tried to play hard to get while he is kissing on my neck and shit. Grabbing me and pulling me close to him... I would move away and then he would tell me to come closer which was turning me on but I was still talking shit all that playing around didn't help me so I gave in....I couldn't resist... I wanted it and he knew it. It was the best session ever!! It was like he knew exactly what I liked and needed!! Lawd Haysus....I squeeze my thighs together and tap them everytime I think about!!

The moral of the story is that having liquid courage to say what's on your mind is fun and daring but at the same time if you say something that you can't back up it can get in you in trouble or  if that's what you want!!! lmao


Let me know what you think!!!!


Comments

Popular posts from this blog

Like it or Nahh

I have noticed that if you are a woman you are not suppose to be outwardly sexual because it is frowned upon. I have learned that people tend to judge a woman for being sexual which I think is pretty ridiculous! I have been a victim of this myself. Some men that I have dealings with in the past didn't necessarily liked that I blogged about sex or that I was so open with strangers about my love life. I found that quite funny and very judgmental but I guess that comes with the territory. If I am divulging all this info about myself someone out there isn't going to agree with me or be on my side. I expect that I want that because I respect people's criticism but when it's malicious I don't tolerant that. I think that what I write about could possibly help another person. I know that I go thru things on a daily basis when it comes to men and relationships. Why not share my experiences and my take on things whether it be sexual or not. Some people's opinions are

The First 15....

Janee' was set up on a date with a mutual friend of ours on a blind date. She asked me if he was cute and what the dimensions were....Lol..I told her that she would find out when she sees him for the first time. I choose not to show her any pics because I wanted it to be a real blind date! Janee' was very nervous so I told her that I would be in Barnes & Noble that was just down the street from the restaurant. To make a long story short...Janee' came back to Barnes & Noble and she said that he was very handsome and he had really good conversation...then she said the "He CAN GET IT!!"...LOL Being a woman myself I know if I meet a new guy I can tell within the first 15 minutes if I like him...If I would go the next date and if I would sleep with him. Mind you the first 5 minutes are physical and the other 10 is his introduction!!  It all about chemistry and vibes for me..but that being said even if I felt that way before he started talking that could cha

Artificial Love!!!

I have been in a situation where I thought I was in love but really it was just lust. This guy that i was involved with was a nice handsome guy and he different from any other guy because it was a physical attraction. I never had a thought of him being my man or anything like that! You know sometimes I imagine... I know this is strange lol....but I usually image what a guy would look like in my wedding image that I have in my head... Lol but I never did that to him... He was sexy and he knew my body like he studied it or something lol... Amazing sex but empty at the same time! No real intimacy there....it was like after all the hormones were released... the moaning ... grabbing... exhaling & shit and you get no emotional response back.. I didn't want that because I knew deep inside he wasn't for me! That took a bit of time for me to understand that because I thought I loved him but until I noticed that I was just another notch in his belt but at the same time I had to thi